Συχνές ερωτήσεις

Ηλεκτρονικό κατάστημα Τηλεπικοινωνιών - Πληροφορικής

Εδώ θα βρείτε απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις που προκύπτουν κατά τη χρήση του ηλεκτρονικού μας καταστήματος και των συναλλαγών με την εταιρία μας.

Πόσο ασφαλής είναι η συναλλαγή μου από το Internet;

Δεδομένα Πιστωτικών Καρτών Πελατών. Η SMARTNET Α.Ε. δεν διατηρεί κανένα από τα στοιχεία των πιστωτικών καρτών των πελατών της. Προκειμένου να διασφαλιστεί η μέγιστη δυνατή ασφάλεια των συναλλαγών έχει επιλεγεί το Redirection του πελάτη στο ΠΕΙΡΑΙΩΣ Paycenter. Μόλις ολοκληρωθεί η παραγγελία στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα και ενημερωθεί ο πελάτης για το συνολικό κόστος της παραγγελίας του, ανακατευθύνεται στην ασφαλή σελίδα του ΠΕΙΡΑΙΩΣ Paycenter.

Ο πελάτης ενημερώνεται για τη χρέωση, πληκτρολογεί τα στοιχεία της πιστωτικής/χρεωστικής του κάρτας και η αποστολή και διεκπεραίωση της πληρωμής γίνεται με απόλυτη ασφάλεια επικοινωνίας (SSL 128 bit) από το ΠΕΙΡΑΙΩΣ Paycenter.

Όταν προθέτω προϊόντα στη wishlist μου αποθηκεύονται στον λογαριασμό μου;

Ναί, όποια προϊόντα προσθέτετε στην wishlist αυτόματα αποθηκεύονται στον λογαρισμό σας έτσι ώστε να πρόσβαση σε αυτά μελλοντικά εφόσον έχετε κάνει πρώτα Login.

Μπορείτε οποιαδήποτε στιγμή επιθυμείτε να διαγράψετε τα αποθηκευμένα προιόντα απο την wishlist ή να τα μεταφέρετε από την wishlist στο καλάθι σας.

Πώς μπορώ να προχωρήσω σε παραγγελία μέρους των προΐόντων που έχω αποθηκεύσει στο καλάθι μου, χωρίς να σβηστούν από το λογαριασμό μου;

Τα προϊόντα που δεν θέλετε να αγοράσετε ακόμη μπορείτε να τα μεταφέρεται στη wishlist, οπότε θα υπάρχουν στο λογαριασμό σας. Στη συνέχεια μπορείτε να ολοκληρώσετε την παραγγελία με τα προϊόντα που είναι αποθηκευμένα στο καλάθι σας.

Πώς μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Ακύρωση Παραγγελίας μπορεί να γίνει σε κάθε μία από τις παρακάτω περιπτώσεις:

  • Κατά τη διάρκεια της διαδικασίας της ηλεκτρονικής παραγγελιάς μπορεί να ακυρωθεί η παραγγελία απλά επιστρέφοντας στο προηγούμενο βήμα ή «κλείνοντας» τη σελίδα που βρίσκεστε ή πατώντας «Έξοδος» από τον προσωπικό σας λογαριασμό.
  • Εάν έχει καταχωρηθεί η ηλεκτρονική σας παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν μπορείτε να καλέστε το 211-1099100 και ο υπεύθυνος διακίνησης θα αναλάβει την ακύρωση.
  • Εάν έχετε παραλάβει το προϊόν θα πρέπει να καλέσετε στο 211-109948100 και ο υπεύθυνος πωλήσεων θα εξετάσει το αίτημα ακύρωσης και θα αναλάβει τις περαιτέρω διαδικασίες.
Μπορώ να επιστρέψω ή να αντικαταστήσω προϊόντα από την παραγγελία μου;

Επιστροφή Προϊόντων ή/και αντικατάστασή τους μπορεί να γίνει σε κάθε μία από τις παρακάτω περιπτώσεις:

  • Σε κάθε περίπτωση στην οποία από υπαιτιότητα της SMARTNET Α.Ε. πουλήθηκαν ή παραδόθηκαν λανθασμένα ή ελαττωματικά προϊόντα και
  • Σε κάθε περίπτωση προβληματικού ή ελαττωματικού στη λειτουργία του προϊόντος το οποίο καλύπτει εγγύηση. Ο χρόνος και ο τρόπος παροχής εγγύησης (επισκευή ή αντικατάσταση) εξαρτάται από τον κατασκευαστή κάθε προϊόντος.
  • Σε κάθε περίπτωση, ο πελάτης έχει την επιλογή να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος ή αφού το παραλάβει να το επιστρέψει εντός 20 ημερών από την ημέρα της παράδοσης.

Σε περίπτωση επιστροφής τα προϊόντα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση, πλήρη, χωρίς φθορές και να διαθέτουν τη συσκευασία και τα δελτία αποστολής και τιμολόγια ή αποδείξεις αγοράς. Αν η επιστροφή δεν γίνει εντός 20 ημερών η SMARTNET Α.Ε. μπορεί να αρνηθεί την επιστροφή και αντικατάσταση του προϊόντος. Για την αποφυγεί καθυστερήσεων είναι σκόπιμο πριν από κάθε επιστροφή να προηγηθεί συνεννόηση με τον υπεύθυνο διακίνησης στο 211-1099100.

Πως θα πληρώσω την παραγγελία μου;

Η εξόφληση της παραγγελίας μπορεί να γίνει με «Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό» ή με χρήση «Πιστωτικής κάρτας». Κάθε παραγγελία με την ολοκλήρωση της αποκτά έναν μοναδικό «Αριθμό Παραγγελίας».

Στην περίπτωση που επιλέξετε την εξόφληση της παραγγελίας με «Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό» θα πρέπει να αναγραφεί στην απόδειξη κατάθεσης ο αριθμός παραγγελίας και στη συνέχεια να μας αποσταλεί με fax στον αριθμό 210-9910652. Μόλις ενημερωθούμε για την εξόφληση της παραγγελίας σας θα προχωρήσουμε στην αποστολή της. Κατάθεση μπορεί να γίνει στους παρακάτω λογαρισμούς:

ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΕΛΛΑΔΟΣ
Αριθ. Λογαριασμού: 089 / 47006519 SMARTNET A.E.

ALPHA BANK
Αριθ. Λογαριασμού: 110-00-2320-00-4796 SMARTNET A.E.

ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
Αριθ. Λογαριασμού: 5193-040469-233 SMARTNET A.E.

Στην περίπτωση που επιλέξετε την εξόφληση της παραγγελίας σας με τη χρήση «Πιστωτικής κάρτας» θα γίνει ανακατεύθυνση στον διαδικτυακό τόπο της Τράπεζας Πειραιώς όπου θα μπορέσετε να εκτελέσετε την συναλλαγή σας.

Πως θα παραλάβω την παραγγελία μου;

Η παράδοση και παραλαβή των προϊόντων γίνεται μόνο με courier στη διεύθυνση που θα δωθεί από τον πελάτη, εκτός αν μετά από επικοινωνία του πελάτη με τον υπεύθυνο διακίνησης και πριν την αποστολή του προϊόντος, γίνει διαφορετική συνεννόηση. Σε κάθε περίπτωση η αποστολή παραγγελιών συνολικής αξίας πάνω από 100€ γίνεται χωρίς κόστος για την περιοχή της Αττικής και με κόστος 5€ για παραγγελίες κάτω των 100€. Για παραγγελίες εκτός Αττικής το κόστος αποστολής για παραγγελίες κάτω των 100€ είναι 5€ και για παραγγελίες πάνω από τα 100€ το κόστος αποστολής είναι 10€.