kentro texnikis ypostiriksis 1

Η Smartnet έχει την κατάλληλη λύση για εσάς: Γρήγορη, φθηνή και ασφαλή απομακρυσμένη τεχνική βοήθεια σε οποιονδήποτε υπολογιστή και λειτουργικό σύστημα της επιχείρησής σας, που δίνει τη δυνατότητα στους τεχνικούς μας να αποκτήσουν πρόσβαση στον υπολογιστή σας μέσω ενός δωρεάν ειδικού προγράμματος για απομακρυσμένη σύνδεση (remote connection) , και να επιδιορθώσουν οποιοδήποτε πρόβλημα έχει προκύψει.

Δίνοντας, την κατάλληλη άδεια πρόσβασης στους τεχνικούς μας εκείνοι συνδέονται μέσω Internet στον υπολογιστή της εταιρίας σας και ελέγχουν την λειτουργία του, ενώ εσείς μπορείτε να βλέπετε τις διορθωτικές κινήσεις που κάνουν. Έτσι  απολαμβάνετε γρήγορη, άμεση, φθηνή και 100% ασφαλή λύση στα προβλήματα του υπολογιστή σας, χωρίς να χρειάζεται να μεταφέρετε τον υπολογιστή σας σε κάποιο κατάστημα για επιδιόρθωση ή να περιμένετε για ένα ραντεβού με κάποιον τεχνικό για επιτόπια διάγνωση των προβλημάτων του.


Μέσω της απομακρυσμένης τεχνικής υποστήριξης (Remote support) εκτελούνται εργασίες όπως:

  • Ανίχνευση και απομάκρυνση ιών και εγκατάσταση προγράμματος προστασίας κατά των ιών (antivirus)
  • Εγκατάσταση προγραμμάτων
  • Δημιουργία λογαριασμών email και ανάκτηση κωδικών ασφαλείας
  • Βελτιστοποίηση της απόδοσης του υπολογιστή
  • Δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας (backup)
  • Εγκατάσταση ενημερώσεων για ταχύτερη λειτουργία του υπολογιστή

Και φυσικά, εάν το πρόβλημα δεν λύνεται εξ' αποστάσεως, μπορείτε να αποστείλλετε το σύστημά σας (υπολογιστής, laptop, tablet) στην εταιρία μας ή να επισκεφτούμε την επιχείρησή σας ώστε να το λύσουμε.

 

Πολύ σημαντικό:

Η Smartnet, μέσω των συμβολαίων τεχνικής υποστήριξης για εταιρείες και επιχειρήσεις, παρέχει πλήρη κάλυψη σε εργασίες και προβλήματα Η/Υ όπως: 

  • Επιδιόρθωση λογισμικού (software), σε Windows ή Apple Mac Os X περιβάλλον
  • Αναβάθμιση υπολογιστών (με μεγαλύτερο σκληρό δίσκο, πρόσθετη μνήμη RAMνέα μητρική πλακέτα κλπ.)
  • Δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας των αρχείων σας (backup)
  • Ανάκτηση χαμένων δεδομένων
  • Αγορά, εγκατάσταση και ρύθμιση καινούργιων ηλεκτρονικών υπολογιστών
  • Μεταφορά δεδομένων (data migration)
  • Εγκατάσταση δικτύου υπολογιστών και σύνδεσης στο διαδίκτυο (internet)
  • Εγκατάσταση και συντήρηση του PBX τηλεφωνικού σας κέντρου
  • Η μετακόμιση της εταιρείας σας σε νέα γραφεία

Τι αλλάζει με το συμβόλαιο τεχνικής υποστήριξης; 

Ουσιαστικά προαγοράζετε ώρες εργασίας, που αφορούν τόσο στην αντιμετώπιση προβλημάτων με επίσκεψη τεχνικού στα γραφεία σας όσο και εξ αποστάσεως υποστήριξη, σε χαμηλότερη τιμή από αυτή του τιμοκαταλόγου. Μάλιστα, όσες περισσότερες ώρες περιλαμβάνει ένα συμβόλαιο τόσο υψηλότερη είναι η έκπτωση επί της αρχικής αξίας.